公開蕭正楠黃翠如愛情保鮮秘技|十二傳說

TVB新劇《十二傳說》以香港著名靈異事件為藍本,蕭正楠在劇中飾演突發記者傅子博,會與林夏薇一同合力查出是否有人利用傳說犯案,二人更有感情線。

現實中,蕭正楠自去年突然爆出一句「我要多謝,我太太黃翠如」,令二人已婚的身分曝光,並在峇里補辦婚禮。

蕭正楠同翠如由拍拖到結婚仍然處於熱戀期,不時在社交網站上放閃,現在就跟大家公開二人的愛情保鮮秘技啦!

拍拖初期翠如遭抹黑為第三者

蕭正楠同黃翠如喺2014年拍《師奶Madam》認識,當時佢哋分別飾演好窮嘅警察羅大樹同好有錢嘅港女警察花蘋,佢哋兩個獲上頭任命假扮夫妻,潛入一條屋村查案。

而蕭正楠同黃翠如就因為喺劇入面假扮夫妻,加上拍劇朝夕相對,所以產生感情。

當時,黃翠如俾傳媒誤會佢係第三者,蕭正楠因為要幫黃翠如澄清而公開承認二人嘅關係,並且堅決否認黃翠如係第三者。雖然蕭正楠同黃翠如嘅愛情開頭開得唔係好順,不過第三者嘅不實傳聞好快就沉咗底,二人都越愛越高調。

近年TVB都開綠燈,允許蕭正楠同黃翠如孖住一齊出席公開活動,以情侶檔搵真銀。

文章推薦:

懷孕初期

懷孕心情

產後修身

下一則:培養孩子五個好習慣!輕鬆告別學習焦慮
我要留言: